familie bezoekjes - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van nikita doornbosch - WaarBenJij.nu familie bezoekjes - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van nikita doornbosch - WaarBenJij.nu

familie bezoekjes

Blijf op de hoogte en volg nikita

21 Maart 2015 | Suriname, Paramaribo

De afgelopen dagen heb ik voornamelijk veel met familie gedaan. Oom Jeff en tante Cindy hebben mij veel van Paramaribo laten zien. Afgelopen vrijdag heb ik een kijkje genomen in het gebouw van Oom Jeff. Onder is een Chinees winkeltje, daarboven een medical centre met een medisch lab en voornamelijk gericht op malaria preventie en daarboven verhuurt hij kamers. Het is een heel groot gebouw met mooie kamers. Daarna zijn we naar het noorden van Paramaribo geweest waar zij wonen bij Tante Wonnie (de moeder van mijn oom). Het noorden van Paramaribo is heel mooi, meer natuur en je zit direct aan de waterkant. De woning is heel ruim met daaronder een winkeltje en daarboven wonen mijn oom en tante met hun 2 zoontjes. Deze jongens zijn superlief en heel rustig. Als je via het winkeltje naar buiten loopt kan je direct de pier op waar allemaal bootjes liggen en veel tripjes worden gedaan zoals dolfijnen spotten en om bij de andere kant van de rivier te komen.

  • 22 Maart 2015 - 05:57

    Kitty :

    Leuk Nikita .Begrijp helemaal de tranen toen je vanuit het vliegtuig ons mooie land zag. Misschien ook iets met oma E. te maken .Onze familie is erg lief. Dat heb heb je nu alweer ervaren.Geweldig toch.En dat is wat wij Door moeten geven. nu nog de nog de anderen ontmoeten en het voelt alsof je ze al lang kent.

  • 22 Maart 2015 - 08:06

    Jenny:

    Tranen van ' Thuis' komen !!! Dit is Liefde ervaren !

    Dacht ik de eerste te zijn is T Kitt mij voor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

nikita

Actief sinds 22 Maart 2015
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 2813

Voorgaande reizen:

19 Maart 2015 - 28 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: